perjantai 10. elokuuta 2018

Rennon kesän jälkeen

Syksy on aikaa uusille aluille. Kun kesän on saanut ottaa rennosti ja letkeästi, on aika ottaa arjesta ote ja palata tuttuihin rutiineihin. Nyt on siis hyvä hetki palata blogin ääreen. Tässä suunnittelen uusia kivoja postauksia. Olisi kiva kuulla jos sinulla on joku idea, mistä haluat minun kirjoittavan.

Minulla on ollut koko kesän huoleton ja vähän mauton hiustyyli. Oli siis aikakin vähän piristää tukkatyyliä. Tällä kertaa halusin räväyttää oikein kunnolla ja kokeilla jotain ihan uutta. Mitä mieltä olet tästä muutoksesta?

Minä olen syksyihminen ja olen jo sovitellut erilaisia syysvaatteita mitä kaapista löytyy. Harmi sinäänsä, että ilmat ovat olleet todella lämpimiä, joten syksyvaatteiden käyttö jää vielä toistaiseksi haaveeksi. Onko siellä muitakin syksyihmisiä?





11 kommenttia:

  1. onpa ihanan kesäisiä kuvia! tosi kaunis tuo mekko :)

    VastaaPoista
  2. Pirteä ja iloinen postaus sulta! Uudet hiukset sopii kyllä todella hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi sun uudet hiukset!💜

    http://jasukuvaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Sama täällä! Haluaisin jo pukea lahjetta ja hihaa ja kaikkia ihania syksyasuja mutta vielä ei ihan noin lämpötilat anna periksi :D oon yleensä henkeen ja vereen kesäihminen mutta nyt alkaa jo riittämään.

    En myöskään kestä tota sun mekkoa, oon nyt kaks päivää yrittänyt selittää itselleni ettei ole varaa mennä shoppailemaan marimekon syksymallistoa, nää kuvat ei ainakaan auttanut..!

    http://www.lily.fi/blogit/janita-johanna/fiiliksia-lahdosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo mekko on minustakin tosi ihana. Itse asiassa se on Marimekon kesämallistoa. Ostin tuon mekon alesta ja se lähti matkaan todella halvalla. :) Olen itsekkin kyttäillyt tulevaa Marimekon syysmallistoa ja sinne on kyllä tulossa muutama tuote mikä kiinnostaa. :)

      Poista
  5. Todella kaunis uusi hiustyyli, ihana väri ♥

    - Kiia // http://kiiainnanmaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Täällä kans toinen syysihminen! Tai oon ehkä ennemminkin sellanen jokaisen vuodenajan fiilistelijä. :D Tosin nyt on katse jo aika visusti syksyssä ja pystyn niin samaistuun tohon, kun mielellään pukis jo sen lempparineuleen ja farkut ennemminkin kuin kesäkolttuja (vaikka onhan nekin ihania). Toi sun mekko on ihan älyttömän ihana!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sieltä löytyy syksyihminen :) MInustakin tuo mekko on ihana :)

      Poista