lauantai 2. toukokuuta 2020

Koko musta päivän asu

Tänään olen mustissa. On outoa nähdä minulla näin paljon mustaa kerralla päällä. Tykkään väreistä, mutta tänään ajattelin olla vähän ”tylsä”. Minulta on joskus kysytty onko minulla muita kuin vaaleanpunaisia vaatteita. Vastaus: kyllä on.

On kyllä totta, että vaaleanpunainen ja pinkki on suosikkivärejäni. Yleensä yhdistelen vaatteita niin, että ainakin joku asukokonaisuuden osa on vaaleanpunainen. Se on ikään kuin luottoväri itselleni. Olen nyt yrittänyt yhdistellä vaatteita eri tavalla, joten tänään tästä tuli tällainen. Päivän asuni = koko musta.

Miten sinä yhdistelet vaatteita? Onko sinulla luottoväriä?




Paita Vero Moda, hame Vimma ja kengät Dr. Martens vegan

4 kommenttia:

  1. Mustakin näyttää tyylikkäältä päälläsi ja onkin kiva aihe tällä kertaa:)
    Itsekin käytän aika lailla mustaa vaatetuksessa aina hatusta kenkiin asti ja on ollut luottovärini.
    Hyvä puoli mustassa on, että sen kanssa käy mikä väri tahansa yhdistellessä vaatteita jos haluaa. Mustan kanssa tykkään yhdistää enimmäkseen valkoista ja harmaa, pieni osa taas jotain muuta kirkasta väriä XD
    Viime kerran blogissasikin oli esimakua mustan yhdistämisestä toiseen väriin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että pidit tästä postauksesta. Musta onkin aika helppo ja turvallinen luottoväri. :) Olen samaa mieltä kanssasi, musta sopii monen kanssa.

      Kiva, kun huomioit edellisen postauksen yhteneväisyyden tämän postauksen kanssa (Itse en edes tajunnut :D)

      Poista
  2. Tosi kiva asu, tykkään! :)
    Mulla ei aikaisemmin ole ollut varsinaisesti mitään tiettyä väriä, mihin tykkäisin pukeutua, mutta viime aikoina oon huomannut, että oon tilannut/ostanut vaatekaappiini aika paljon erilaisia keltaisia paitoja tai asusteita :D Just eilen lähti tilaukseen keltainen pidemmän mallinen huppari!

    https://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että pidät tästä asukokonaisuudesta. :)

      Keltainen on aivan ihana väri. <3 Vaatekaappisi tulee näyttämään aivan ihanalle ja kesäiselle.

      Poista