torstai 14. helmikuuta 2013

Miten ostan vaatteeni

Ajattelin tänään kirjoittaa siitä miten ostan vaatteeni. Olen aikamoinen shoppaaja ja ostan vaatteita vähintään kaksi kertaa kuussa. Alet ovat suurin houkutukseni.
Minulle tärkeintä on miltä vaate näyttää, miten se istuu ja se ettei se ole kovin kallis. Vaikka olen tarkka hinnasta on minulla myös kalliita hankintoja. Nämä ovat niin sanottuja pakko saada ostoksia. (Ihan sama paljon maksaa. Pakko mikä pakko.) Tälläisiä ostoksia ovat muunmuossa Conversen kengät, Marimekosta ostetut sukkahousut, Globe Hopen laukku ja Fjällräven Kånken reppu. Minä kun en kauheasti saa rahaa kuussa niin minulle kallis ostos on jo yli 50 euron ostos. En voisi kuvitella ostavani koskaan jotain monen sadan euron laukkua, kenkiä tai muuta vaatekappaletta.
Lempi vaatekauppani ovat suhteellisen halpoja. Niitä ovat Cubus, H&M ja Indiska. Teen tietysti ostoksia myös muissa liikkeissä. Aina sen mukaan mitä mistäkin löytää.
Teen todella harvoin ostoksia verkkokaupoista. Minulla on tarve saada sovittaa haluamaani tuotetta ennen kuin sen ostan. Minusta on inhottavaa jos vaate ei sovikkaan ja joutuu sitten palauttelemaan niitä.
Vaatteet ja muut asusteet ovat minulle pakkomielle. Aina on saatava jotain uutta, vaikka ei välttämättä tarvitsikaan.

2 kommenttia:

  1. Alet on miun suuri houkutus myös, ihanaa et löytyy kohtalotovereita :3 Oon alehurahtelija, ja aletankojen läheisyydessä syntyy aina mystisiä MÄ OON AINA TARVINNU TÄN -haluja D:

    VastaaPoista