tiistai 26. helmikuuta 2013

Virkattu kori langoille

Tämä ei ole kovin uusi kori, mutta päätin silti tehdä siitä postausken. Olen tehnyt näitä koreja todella paljon ja tämä on niistä suurin ja uusin. Kyllä, olen hulluna virkattuihin sisustusjuttuihin. Tällä hetkellä kesken on juhannusruusu-matto.
Tämä valkoinen kori on todella kätevä lankojen säilytykseen. Kaiken lisäksi nämä korit valmistuvat todella nopeasti ja ne on helppo tehdä. Hyvän virkattujen korien ohjeen löytää Novitan sivuilta. Tässä myös linkki aikaisempaan virkattujen korien postaukseen.



12 kommenttia:

  1. Mun pitäis kanssa virkkailla tommonen. :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva kori :) Oot kätevä käsistäs.

    VastaaPoista
  3. Vähänkö kätevä!!:) Ja vielä hieno! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ompa vain hyvä kori villalangoille =) osaispa itekki kutoo nii hyvi ku sie :P

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi ^^

    VastaaPoista
  5. Kori on ihana ja on tosi kätevä langoille:) Itse olen myös virkannut tuollaisen vihreän (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, käteviä ovat. Kiva kuulla, että muutkin ovat tehneet näitä. :)

      Poista
  6. Mäki alotin tollasen korin tekemise mut tuol se kaapis odottaa mua keskeneräsenä. Pitäs varmaa ryhdistäytyy ja tehä valmiiks :D

    Ihana blogi <3

    http://villakissanpaivaunia.blogspot.fi/

    VastaaPoista