lauantai 23. toukokuuta 2015

Toukokuun suosikit

Kiirettä pitää... Vielä pitäisi suorittaa koulussa pari näyttöä ja työharjoittelu loppuun. Sitten olisi koulu suoritettu. Tarkoitus on valmistua media-assistentiksi 19.6. Tämä kolmevuotinen opiskeluaika on ollut hyvin värikästä. On ollut vaikeita aikoja ja sitten myös niitä todella ihania ja mahtavia juttuja.

Halusin itselleni jotain muuta ajateltavaa kuin koulu ja valmistuminen, joten päätin tehdä postauksen jollaista en ole ennen tehnyt: postaus kuukauden suosikkijutuista. Pitäisikö teidän mielestä tehdä tälläisiä postauksia useammin?

Converset ovat olleet jo monta vuotta minun suosikkikenkiä. Joten uudet Kreikasta ostetut ihanat punaiset  Conversen tennarit kuuluvat ehdottomasti tämän kuun suosikkeihin.

Kävin toukokuun alkupuolella Trendi-lehden ja Vero Modan järjestämässä ostosillassa. Kahden tuotteen ostaja sai lahjakassin. Tämä Herbinan vartalotuoksu oli kyseisessä kassissa. Olen huumautunut tämän vartolosuihkeen tuoksusta. Tuoksu on tosi kesäinen ja raikas. Tämä tuoksu on ehdottomasti päätynyt yhdeksi suosikikseni.

Kreikan reissulla oli tarkoitus löytää uudet aurinkolasit. En halunnut ostaa Ray-Ban-kopioita, joita jokainen kesäkauppa oli pullollaan. Onneksi kuitenkin löysin nämä minun tyyliini sopivat kivat arskat.

Tämän korurasian sain jo jonkin aikaa sitten perinnöksi. Korurasia on aika pieni, mutta olen huomannut, että se toimii todella hyvin korvisten säilytyspaikkana.

6 kommenttia:

  1. Converset on kyllä ihan parhaita kenkiä! Mun mielestä kestäviäkin. Pitäs varmaa ostaa uudet sellaiset tulevalle kesälle. :-D Ja nuo aurinkolasit on niin nam, omistan just tuollaset samanlaiset myös. ;-)

    http://essiikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Olen huomannut saman, että Converset on kestäviä kenkiä. :) Jep, tuon malliset aurinkolasit on kyllä mageet :p

    VastaaPoista
  3. Ihania suosikkeja! Pitäisiköhän sitä itsekkin tehdä toukokuun suosikit postaus, hmm. :)

    http://bonheurrrrr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oi että , mun on aivan pakko myös kokeilla tuota Herbinan tuoksua! :)

    VastaaPoista